Sunday, June 9, 2013

SALAMFONE



  Alternatif baru utk masyarakat islam khususnya melayu yang dahaga kan pengendali selular berteras kan syariah.
Untuk memastikan kemudahan untuk semua pengguna,  produk-produk Salamfone kini boleh didapati di lebih 700 cawangan Pos Malaysia di seluruh negara. Juga boleh didapati di Pos-on-Wheels. Tambah nilai juga boleh didapati dari PosOnline.

Salamfone Homepage
Salamfone Facebook
Salamfone Plan
Salamfone @ KPPMi

KELEBIHAN SALAMFONE VASIA?


–20% RELOAD PERCUMA BERTERUSAN setiap kali topup dibuat keluarga dan rakan-rakan yang didaftarkan oleh pengguna (referral based)!!

Contoh Si A recommend si B guna Salamfone VAsia, so setiap kali si B topup si A akan dapat 20% airtime PERCUMA pada keesokan harinya. Contoh jikalau Si B topup RM10 harini, Si A akan dapat RM2 pada pagi keesokannya.
SO TAK PERLU NAK BAYAR BIL TELEFON ATAU NAK RELOAD SETIAP BULAN!!
BERAPA ANDA NAK JIMAT? RM50? RM100? RM200? TERPULANG PADA ANDA!! JADI USER BIASA PUN BOLEH JIMAT, HANYA BAYAR RM8.50 UNTUK SIMKAD SALAMFONE VASIA!!


Tempoh Sah Tambah Nilai Yang Paling Lama Dalam Pasaran! Dengan Salamfone, anda tidak perlu risau dengan expiry yang habis dengan begitu cepat! Dengan RM30 anda dapat 60 Hari Waktu Penggunaan!!
Data Plan Internet yang murah, mantap dan laju, RM33 untuk 1GB, kelajuan Mbps bukan Kbps. Di KL if Samsung selalunya dapat H+
Coverage Maxis, di mana ada Maxis di situ ada Salamfone, so tak perlu lagi bimbang lagi mengenai coverage
–Kadar panggilan/sms rendah/istimewa untuk famili dan rakan-rakan
Tazkirah Harian dan Waktu Solat Harian dengan kadar SERENDAH RM1 Bulanan!!!
Langganan SMS Islamik Harian - Terjemahan Al-Quran, Sunnah, Kisah2 Nabi etc.
–Talian Hidayah untuk rujukan agama PERCUMA
Kadar IDD terendah serendah 12 sen/min ke India, 14 sen/min ke Thailand dan Bangladesh, 20 sen/min ke Pakistan, 52sen/min ke Arab Saudi dll.
–Passive income/royalti/komisen 20% tak kira dimana sahaja customer reload i.e. 7Eleven, 99 Speedmart, Watsons, CIMB Clicks dll.
Simkad MNP (Kekalkan nombor)

..................

No comments:

Post a Comment